Året som varit, 2012

Varje år har jag skrivit att jag ska skriva om det gångna året men så har det aldrig blivit. Men tänkte försöka göra det med 2012 nu iaf. Vem vet, jag kanske inte hinner skriva klart detta i kväll och sen orkar jag inte så ni kanske aldrig får se detta inlägget...
 
Men here we go
 
Januari
12 slaget firades in i Stockholm men fina vänner. Just själva 12 slaget spenderades med Marika i ett gathörn med varsin korv och loka i händerna. Strax innan hade jag gett bort mina vantar till den stackars gubben som lagade korven.. Och sedan var 2012 igång. Jag var jätte blond med löshår och lösnaglar! Hade ett jobb som inte var min grej och mådde nog inte helt 100. Dock tränade jag som fan! Jag och Maria var på vårat första Easy Line pass och sedan var jag fast! Sally fyllde 1 år!
 
Februari
Mitt mantra för denna månaden var tydligen att jag skulle våga mer. Tror inte de gick så bra, lallade på på samma vis som alltid. Jag behövde en förändrig så jag bytte frilla. Mitt hår var sjuk slitet så det vart kort. Kunde inte bestämma mig om de var bra eller dåligt. Jag plockade ur min P-stav! Nått jag hade haft ångest för sen jag satte in den 3 år tidagare. Men de gick bra. Maria var med och höll handen så! Alice fyllde 1 år och vi åkte en sväng till IKEA.. Så liten hon var här!
 
 
Mars
Våren kom tillslut. Jag och Fia hamnade i toppstugan och Anders och Fanny i backen. Anders fyllde år. Vi började olda lite grönsaker som dom skulle vara fina till sommaren. Höll forfarande i träningen och var så glad över att vägarna var fria från snö och solen sken så jag var mycket ute och gick..
 
April
April var en mörk månad jag vill helst inte tänka på den alls. Magen krånglade mycket och undersökning efter undersökning som inte gav något. Uscha!
 
Maj
Även maj var rätt mörk, men de gick åt rätt håll iaf. Att jag fick ny telefonen var tydligen de mest spännande som hände denna månad.
 
Juni

EM var i full gång och måna kvällar spendardes hos Sjölins i EM studion på altanen! Och en match på Norra Bantorget i Stockholm. Såg inte så mycket av den matchen eftersom jag hela tiden fick stå i toa kö... Sen var det Summerburst. Hur kul som helst. Skall göras om till sommaren. Och sen Peace and Love. Roligt som alltid. Likså midsommar.

 

 
Juli
I juli har jag inte bloggat ett smack så det hände väl inte så mycket då. Eller så var jag upptagen med att hänga med vännner alla regna sommardar. Och dricka vin!
 
Agusti, September, Oktober, November
Inte mycket bloggande nu heller. Kom väl nån form av höstdepp som varje år. Börjande nog jobba på Biltema nån stans här också! Det var roligt. Jag trivs! 
 
November
Jag, Anders och Fanny åkte till invigningen av Friends Arena och såg Sverige spö England. Zlatan gjorde drömmål och vi var glada. En vecka senare var jag tillbaka i samma arena men Marika på en Swedish house mafias sista spelningar. Haha. En jävla massa festande denna månad. Och justja, sista filmen av Twilight. Den var bra. Tråkigt att de inte blir nått mer...
 
 
December
Efter nästan ett års husletande hittade vi tillslut vårat hus. Mitt i lilla Djurmo! Och de är vårt! Skrev på papprena i början av December! Sen började försäljningen av lägenheten! 2 stessade veckor med massa städande satte igång. Och budgivningen gick över förväntan! WEHO! Jul var hemma hos mamma, trevligt. Och nyår var fullt. Jätte jätte fullt.
 
 
 
 
Ja, de var det det. Rätt ofullständig men nu har jag gjort det!
Och jag tror att 2013 kommer bli ett fantastiskt år! Att ur alla dippar kommer nått gott! Att alla toppar kommer lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0