Gör som alla andra och skyller på vädret

Idag hade jag tänkt att jag skulle vara duktigt. Ni vet, tvätta, diska, damma, städa. Men jag orkar fan inte. Har en huvudvärk som smyger runt där uppe och vill inte ge upp. Mina ögon svider och gör ont. Kroppen vill bara ha liggställning. Ni vet. Jag har försökt att sätta igång jag har fyllt en maskin med tvätt och en med disk men sen när man fortsätter med nästa grej så blir jag bara sittandes. Tanken var god iaf. Jag ger upp och så tänkte jag kolla på lite Greys Anatomi ist. Hade tänkt att ta mig till en frissa idag också, lite spontant. Men då kom jag på att jag måste sätta på mig en BH och övergav då tanken. Ingen bra dag idag helt enkelt... Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0