Slött med jul

Massa filmer som visas på tven, gamla blanads med nya hej vilt. Och jag ligger på soffan och kollar på dom allihop. Känns som de iaf.. Man är ledig och koppar av. Rätt skönt, men imorgon har jag en känska av att de kommer krypa i benen på mig. Hoppas på fint väder, de är så mysigt att gå en sväng då. Men vi får lan se, kanske tycker att de är skönt att titta på film imorgon också.
 
Idag har jag kollat på Spy Kids (inget vidare film, somnade), sen nån paradi på Spiderman typ heros nånting hette den (inge vidare den heller) och sen guldkompassen (nej, inte heller denna dög). Så nu har jag sett dom och behöver aldrig se dom igen..
 
 
Hade ni en bra jul? Det hade jag! Massa bra saker till huset fick vi och lite annat smått och gott.
 

Gott nytt år är nästa steg. På tal om de? Ska man ha några nyårslöften? Eller kommer man spräcka dom iaf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0