Helt sjukt!

Jag är så sugen så jag dööör! På godis alltså, eller kött, choklad, glass, chai latte, ja i princip allt ätbart.

Det här jävla nikotinsuget går inte över! 100 gånger enklare att sluta röka.. När jag blir nikotin sugen vill jag ha något i munnen vilket har resulterat i att jag vissa dagar tryckt 2 askar med läckerol.
Och nu är den där trevligt perioden som man har som kvinna på ingång. Jamen nu förstår ju. Jag kan inte sova för att jag hela tiden tänker på ätbara saker.
Men jag håller ut, typ. Tryckte en näve chips innan jag gick och la mig och här uppe hittade jag en ask läckerol i jobbyxorna men har hittills bara ätit 3 stycken. Tabletter alltså. Haha ja.
Livet är fantastiskt.


Japp, den potatisen har jag tryckt i mig idag. Egenodlad och extra krav iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0