Vilken lång vecka!

Känns som de är fredag idag. Men de är inte, utan det är en hel dag med jobb kvar! Sen så är de helg. 7-16 hela veckan. Jobbigt på mogonen men skönt att komma hem i tid. Inte för att jag orkar göra så mycket med jag får vara med mina älsklingar iaf!
 
Nu är de inte långt kvar till flytt heller. Kändes som att tiden bara rann i väg! Skönt de. Snart börjar ett helvete av renovering! Men det kommer bli kul att få göra om allt som jag (vi?! höhö) vill..
 
Men för fan, festen då! Den var grym! En riktigt heldag men massa blåmärken som spår. Synd att de var mitt i sjuktider bara.. Men så är det väl alltid när man ska göra något. Vi som var där hade så roligt.
 
Nej, nu väntar duschen så jag kan gå och lägga mig nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0