Det här med blogg.

Jag har funderat länge nu vad jag ska göra med den här bloggen. Om jag ska fortsätta här, eller om jag ska skaffa en ny blogg här på blogg.se eller om jag ska byta portal helt.
Men vad hjälper de? Kommer jag blogga bättre för det? Tror inte de va. Är sugen på att blogga om inredning just nu, men det är väl bara för att jag håller på med de så mycket just nu. Och om jag då skaffat ett bloggnamn med den nischen så kan jag ju inte blogga om annat. Eller kan och kan. Därför är det väl bra att ha ett bloggnamn som är mitt namn. För de innefattar ju allt om mig, vad mina intressen är just nu.
Bra, då har vi rett ut det.

Sen känner jag att de är svårt att blogga just nu. Allt jag kan blogga om lägger jag ju iaf upp på fb eller insta. Eller?
Kanske ska lägga mer tid på bloggen än på insta kanske. För jag älskar att skriva av mig här.
Ska bättra mig allt jag kan med bloggen iaf! För att titta tillbaka i arkivet i bloggen är ju jätte roligt. Hur man kände och tänkte för kanske 2 år sedan är ju helt olikt mot idag. Och en text säger så mycket mer om mig än bara en bild. Eller? En bild säger mer än 1000 ord säger dom ju. I vissa fall säger jag.

Nu ska jag städa ur sjukdom i huset (JAG BOR I HUS!!!) för nu är jag då trött på de här. Nu får de vara nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0