Massa kärlek!

Idag fick jag en varm känsla i kroppen och jag kom och tänka på hur jävla bra jag har det. Jag har min Anders! Jag älskar honom och han älskar mig. Han älskar mig för den jag är! Och jag honom precis som han är! Vi är på väg till framtiden, tillsammans! Och mina fina, fina, älskade Sally! Världens bästa. Hon kanske inte är det mest uppfostrade men den kärlek hon ger oss.. Och resteradande i familjen, utan er.. Och att jag har haft turen att träffat dom finaste vännerna. Family K <3

Kanske vart en massa lite mesig inlägg, men de är såhär jävla bra jag har det! Det enda som förstör den här fina dagen (som snart är natt) är att jag vaknade upp med ett jävla munsår imorse. Men i det stor hela känns allt jävligt bra just nu!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fina ni! <3

2012-10-17 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0