Väldigt mycket som händer

Det ska köpas hus och säljas lägenhet! Det ska tränas och sovas gott!
Det ska jobbas och det ska supas!
Och bloggas och julhandla!

Orkar inte med hur mycket som helst, är ju inte 20 längre.

Ha varit på Sveige - England i nya friends arena i Stockholm. Helt sjukt bra match! Zlatan gjorde ett av dom snyggaste målen genom tiderna.

Har varit på en av Svedish House Mafias sista spelningar i Sverige. Också i Friends. Sjuk omvandling av en arena på en vecka! Och sjuk roligt hade jag och Marika! Skrattade så mycket så träningsvärken kom smygande.

Och så har det varit lite allmänt Familjen K mys. Men vin såklart!

Och jobbet är väl som det ska vara. Inland är jag glad. Ibland förvirrade och ibland vill jag skära halspulsådern av någon. Som vanligt alltså.

Om typ 10 minuter kommer Lina och hämtar upp mig för middag på thaien. Och imorgon är det personal fest. Jo men visst.
Känner mig som 45 men lever som 18! Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0